Obserwatorzy

30.5.12

Metamorfoza moll__y

Przed

Bardzo mi się podoba. Doll wygląda naturalnie i ciekawie. Świetnie dobrany kolor brwi do barwy włosów. Ciemnokrwista szminka świetnie kontrastuje z delikatną twarzą. 

Po

Powiem szczerze, że nie udało mi się chyba zrobić lepszego make-upu jak ty. Jednakże postawiłam na kolor jasnoczerwony. Wyszło jakoś tak...za zwyczajnie. 


Przed

O matko, ileż tu jest tych warstw! Nie podoba mi się zupełnie, chociaż ten aparat jest uroczy. 
Może gdyby zamiast tej rozłożystej spódnicy/sukienki były tu czarne legginsy, wyglądałoby to lepiej. 

 Po
  
Outfit prosty, ale sądzę, że w miarę trafny. Zauważyłam tę bordową koszulę i koniecznie chciałam ją wykorzystać. Nuta elegancji i klasyki. 

7 komentarzy:

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Jest ok. Ładnie dobrane kolory, makijaż wykonany starannie. Kolor włosów jest super, tylko ta fryzura mi się nie podoba. Po za tym jest ekstra.
PO - Och, ślicznie ! Bardzo naturalnie, lecz z pomysłem. Uwielbiam te kolor włosów. Kolory dobrze dobrane, tak samo jak w " przed ". Wszystko mi się podoba, bomba. ;)

Ubiór :
PRZED - Jej, nie wiem, na co mam patrzeć. Tyle tu warstw i ozdób... Zupełnie nie w moim stylu. Przesadzona stylizacja. Jedynie okulary i aparat są spoko.
PO - Znacznie lepiej. Bardzo podoba mi się bordowa koszula. Ślicznie wygląda w połączeniu z czernią i bielą. Z klasą, ale nie nudno. Dobra robota. ;D
LadyYorkLove

mania13pola pisze...

też bym chciała metamorfozę

Just me pisze...

zglaszam sie do metamorfozy jeśli mozna ^^

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

zgłaszam się
do metamorfozy
strzadala

karienne/Karina pisze...

Bardzo ładna, prosta metamorfoza :) Jednak lepiej nie przesadzać... :)
Jeszcze nigdy nie widziałam okularów, które by siedziały pod nosem C; No chyba, że się je przyklei ;D

kropeczka108 pisze...

make up za bardzo nie spodobał mi się przed i po metce,
stylizacja po metamorfozie jest genialna, uwielbiam ją!!!

patrycja pisze...

Nie podoba mi się:<