Obserwatorzy

27.5.12

Metamorfoza Mamba01Baba


Makijaż:
PRZED: Zrobiłaś przyjemny w wyglądzie makijaż oka, a także wybrałaś całkiem fajne elementy twarzy (po za brwiami). Stanowczo za dużo błyszczyka, który wygląda tandetnie i nieumiejętnie nałożonego pudru. Tlenione włosy do ciemnej karnacji także nie są trafionym pomysłem.
PO: Przesunęłam trochę usta do góry i lalka od razu zrobiła się ładniejsza. Oczy miały być klasycznym smoky eye, ale jednak nie jestem konsekwentna w pomysłach i wyszło mi, to co widać powyżej. Nie miałam dużego wyboru wśród pudrów, dlatego postawiłam na ten najbardziej zbliżony kolorytem do karnacji. Po raz kolejny widać moją niekonsekwentność w wyborze pomadki. Usta w pierwotnym założeniu miały być czerwone, jednak myślę, że do takiego makijażu oka byłoby to zbędne. Włosy przefarbowałam na bardziej naturalny kolor i postawiłam na elegancki koczek, myślę, że to trafiony wybór.

Strój:
PRZED: Outfit w jasny kolorach nie jest złym pomysłem. Szału nie ma w tej kompozycji, ale jak na możliwości Twojej szafy wydaje mi się, że to ciekawe połączenie.
PO: Masz bogatą szafę jeśli chodzi o ilość darmówek, dlatego postawiłam na klasykę i skleciłam tenże o to strój. Niestety nie miałam za dużego wyboru w torebkach, dlatego postanowiłam, że będzie bez.

3 komentarze:

Nejtl pisze...

PRZED: Nie lubię tego typu karnacji, jest taka sina(?). Makijaż oczu w przed nie jest taki zły w sumie, dziwnie nałożony puder, usta okropnie napompowane, wina tkwi zapewne w ogromnej ilości nałożonego błyszczyka, chociaż i bez nich usta wyglądają po botoksie (co nie zmienia faktu, że są moimi ulubionymi). Brwi nie lubię, a na pewno nie w czarnym kolorze przy tak jasnym kolorku włosów.
PO: Nie mam w sumie nic do zarzucenia, doll wygląda bardzo ładnie. Brwi psują cały efekt, ale nie jest to Twoja wina, więc nie biorę ich pod uwagę.

PRZED: Powiem tak - raczej nie ubrałabym się w ten sposób, ale chcąc nie chcąc aż tak źle nie jest. Jeżeli się da, zrezygnowałabym z tego czegoś (paska chyba) na bluzce.
PO: Ciekawa stylizacja, naprawdę. Nie jestem fanką butów-darmówek, ale nie miałaś dużego wyboru, tak myślę.

PO LEPIEJ, DUŻO LEPIEJ.

Nejtl pisze...

wyglądają jak po botoksie*

Nyks pisze...

stylizacja przed moim zdaniem jest lepsza, zaś makijaż lepszy jest po ;d