Obserwatorzy

28.5.12

Metamorfoza K-i-n-i-a

Przed

Nie podoba mi się ta fryzura. Grzywka jest strasznie poszarpana, przez co sprawia wrażenie niedbałej (w złym tego słowa znaczeniu) i zapuszczonej. Brwi są za wysoko. Makijaż ładny, może trochę za dużo różu na policzkach, ale makijaż oka jest ciekawy. Usta pomalowałabym pomadką w ciemniejszym odcieniu. 

Po

Postawiłam na kolory ziemi, a na oczach niebiesko-fioletowe refleksy. Usta są w stonowanym, brązowym odcieniu, który współgra z różem. Włosy dziewczęce, a kolor miałam ograniczony, gdyż masz ciemne brwi, więc na blond cię 'przefarbować' nie mogłam. 

Przed

Można by powiedzieć, że kolorystycznie jest w porządku, ale kolor to nie wszystko. Pasek wisi w powietrzu, zupełnie nie rozumiem też tego czegoś na głowie. Rozumiem, że przez balerinki, legginsy i tunikę chciałaś stworzyć codzienną, casualową stylizację, ale nie wyszło niestety. 

Po

Niektórym już się pastele przejadły, ale ja szczerze mówiąc ostatnio rzadko ich używam, co zaowocowało stworzeniem tej miętowo-brzoskwiniowej stylizacji. Wiosennie, świeżo, delikatnie.

5 komentarzy:

Natalie. pisze...

Stylizacja.. Mła.

Nejtl pisze...

Po lepiej, dużo lepiej. Moim zdaniem stylizacja jest świetna.

Anonimowy pisze...

Skąd takie śliczne miętowe buciki?

meg pisze...

@akinimoD - są bodajże z RIO :)

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy.