Obserwatorzy

21.5.12

Metamorfoza - akukula

Przed:
Fryzura świadczy o wielu starpunktach, czyli sporym stażu na tej stronie. Niestety, Twoja kosmetyczka nie. Jest bardzo uboga. Polecam ci kupić więcej pudrów, szminek i może kilka uniwersalnych farb? Na pewno się przyda. Przechodząc do doll, to nie podobają mi się brwi, rozstawienie elementów twarzy i makijaż oka. Poza tym fryzura, której kolor mi się nie podoba, przez widoczne czerwone refleksy, jest stanowczo za wysoko. Nie wygląda to estetycznie. Plus za wybór oczu, nosa i ust. Moja ocena to 4/10.

Po:
Przesunęłam części twarzy i od razu zrobiło się lepiej. Zrobiłam okalający make-up oka w ciepłych barwach. Zmieniłam kolor ust i musnęłam policzki dość ciemnym bladoróżowym pudrem. Dobrałam ładne włosy, których kolor zmieniłam na ciemny brąz. Myślę, że teraz jest znacznie lepiej.

Przed:
Chyba jeszcze gorzej niż w makijażu, albo porównywalnie. No dobra, nie przesadzajmy - dobrałaś przynajmniej wszystko kolorystycznie, za co plus. Fasonem też to mniej więcej współgra. Lecz opaska nie pasuje do bajki butów i sukienki, albo buty do reszty. Sukienka jest dość neutralna, więc wpasowała się w te dwa klimaty. Buty dodatkowo są krzywo założone. Ale co najważniejsze, tylko trzy elementy? Rozumiem, masz mało ubrań, ale to i tak przesada. 3/10

Po:
Zupełnie zmieniłam styl Twojej lalki. Masz na sobie to co Aga lubi najbardziej, czyli street + elegancja. Stworzyłam coś w klimatach czerni i bordo, gdyż w tym mogłam jeszcze cokolwiek dobrać. Wiem, że buty są dość oklepane, ale nic innego tu nie pasowało. Wybierz się na duuuże zakupy, koniecznie.


Dodatkowo pragnę przeprosić za nieobecność na blogu, ale planujemy taką mini reaktywację. Już niedługo pojawi się nowy nagłówek tworzony przez wieczko6. Zapewne poszukam też kogoś do pomocy. Pozdrawiam, Aga.

1 komentarz:

jk pisze...

Makijaż wykonany przez ciebie w ogóle mi się nie podoba. Jednak stylizacja jest niczego sobie :)