Obserwatorzy

29.5.12

Metamorfoza MissJustina123

Przypadł mi do gustu ten system pisania posta i jeśli Roksetka się zgodzi, pozostanę przy nim. Lewa - przed, prawa - po.

Przed: Części twarzy, które wybrałaś, są według mnie w porządku. Lubię również tę karnację. Z makijażem nie jest już tak dobrze. Szczególnie policzki oddziałują na mnie negatywnie. Zdecydowanie użyłaś zbyt jaskrawych kolorów. Tak samo nie podoba mi się połączenie zieli z tym odcieniem ust. Na oczach trochę niestarannie, mogłaś wykonać też jakieś wyraźniejsze przejście pomiędzy kolorami.

Po: Pozostawiłam kolor włosów i brwi, zmieniłam fryzurę i nieco ułożenie części twarzy. Makijaż wykonałam w takiej kolorystyce ze względu na kolor oczu, a także, ponieważ masz najwięcej cieni w odcieniach zieleni. Użyłam chyba wszystkich, które masz. Przechodziłam do zewnętrznej od najjaśniejszego do najciemniejszego. Do tego tusze do rzęs. Zrezygnowałam z pudru na policzkach i szminki (radziłabym w tym wypadku zmienić kolor ust w edytorze).

Przed: Niby nie można się do czegoś specjalnie przyczepić, ale stylizacja nie jest jedną z tych godnych uwagi. Zdecydowanie oczekuję czegoś więcej niż tunika, rajstopy (legginsy) i trampki. Model fryzury jest już oklepany (wybaczcie, trochę ucięłam), więc nic nie zyskuje. Rzeczy pasują do siebie, ale to tyle, co można o stylizacji powiedzieć.

Po: Masz małą szafę, ale coś udało mi się stworzyć. Gdzieś musiałam umieścić zieleń z makijażu i okazało się, że może ona tylko występować w princie na spódnice i pasku. Trudno było dobrać buty, z okryciem wierzchnim nie miałam problemów. Kapelusz, ot tak, dla elegancji. Wybaczcie wystającą zieloną sukienkę.

6 komentarzy:

martynezja pisze...

Hej! Chciałabym bardzo żeby któraś z was wykonała mi metamorfozę :) Vanessa7277

Fioliola pisze...

fajna metka :D chciałam się zgłosić , żeby któraś z waś zrobiła mi metamorfozę c:

karienne/Karina pisze...

Świetny make-up i stylizacja :))

Zgłaszam się do metamorfozy ;]

karienne

magista pisze...

chciałabym się zgłosić do metamorfozy
magista

BlackCape pisze...

Chciałam się zgłosić do metamorfozy.

Megan1806

dunia_16 pisze...

chciałabym się zgłosić do metamorfozy:d
dunia_16