Obserwatorzy

30.5.12

Metamorfoza nateczek1

Przed:
Od czego by tu zacząć... Mogę śmiało powiedzieć, że Twoja lalka mnie zszokowała. Bardzo nie lubię tej fryzury, nie wiem czemu. Dodatkowo nie przepadam za jasnymi włosami do ciemnej karnacji, wygląda to bardzo nienaturalnie. Plusy należą ci się za świetne brwi, oczy i ogółem elementy twarzy. Makijaż też jest fajny, ale wydaje mi się, że dużo lepiej prezentowałby się na innej karnacji. Takie jest moje zdanie.


Po:
Zrobiłam zupełnie coś innego. Wersja dużo poważniejsza i bardziej mroczna od poprzedniej, lecz wydaje mi się, że o wiele schludniejsza. Ciężko mi było zrobić ciemne usta, gdyż jedyną szminką w tych klimatach jest czarna. Musisz koniecznie kupić jakieś brązowe pomadki. Z pudrami identycznie, zero wyboru. Polecam dość obszerne zakupy. Ogranicz wydatki na ubrania, a poświęć trochę stardollarów na swoją kosmetyczkę.


Przed:
Mam podobne uczucia jak przy make-up'ie. Zbyt jasne barwy do skóry, przez ten kontrast bardzo razi w oczy. Może to jedynie sprawa tej kamizelki? Sama nie wiem. Stylem jest w sumie okej, kolorystycznie również wystarczająco. Myślę, że jakiś tam potencjał się w Tobie kryje, ale chyba nie do końca potrafisz go pokazać.


Po:
Masz niesamowicie dziwną szafę. Nie wiem jakich słów użyć, aby ją opisać. Niby ubrań nie jest aż tak mało, ale nic porządnego i oryginalnego nie można sklecić. Dlatego postawiłam na klasyczny czarny zestaw komponujący się z twarzą. Zrobiłam warstwową spódnicę i bluzkę z podszewką o nieco innej barwie. Chyba pierwszy raz zdecydowałam się użyć tej torby, nie jest taka zła. Dalej idąc dodatkami, to stworzyłam wiązane platformy, do których dobrałam skarpety przed kolano.
Liczę, że metamorfoza się spodobała. Pozdrawiam.

7 komentarzy:

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Jeśli chodzi o ciemną karnację połączoną z jasnymi rzeczami to się z Tobą w 100% zgadzam :) Po jest, wg mnie, dużo lepiej :)

Anonimowy pisze...

Makijaż przed jest fajny i lepszy jak po przemianie.

noela26

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Nie jest źle. Kolor włosów ściągnięty z Katty Perry, ale poza tym ok. Makijaż podoba mi się, ładnie połączone kolory, lecz nie jestem pewna, czy aby na pewno pasuje do karnacji.
PO - Przez te ciemne usta lalka wygląda strasznie mrocznie, czyli tak, jak nie lubię. Fryzura spoko, makijaż oczu również, lecz te usta..

Ubiór :
PRZED - Nie jestem fanką tych butów. Zdecydowanie nie pasuję do szarych spodni oraz białej kamizelki. Być może jest w tym coś oryginalnego, ale mnie się nie podoba, chociaż oryginalność lubię. ; )
PO - Fajnie. Trochę zbyt mrocznie, ale to nie szkodzi. Tym razem mi to zbytnio nie przeszkadza. Podobają mi się buty i spódnica, góra jest taka sobie.

Makijaż " przed " lepszy, za to strój lepszy " po ".

LadyYorkLove

kropeczka108 pisze...

bardziej makijaz spodobał mi sie przed, ponieważ uwielbiam taka kolorystykę.
jeśli chodzi o strój to lepszy zdecydowanie jest po metamorfozie :)

kropeczka108 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nyks pisze...

zdecydowanie wszystko po ;)

patrycja pisze...

"Po" ładnie.