Obserwatorzy

29.1.11

Metamorfoza - wixi1

 Witajcie ; ))


Przed:
Ojoj. Ten kolor skóry - ser tostowy. Oczy - zbyt popularne. Masz bardzo nijaki wyraz twarzy , fryzurę lubię , choć przy tym kolorze wygląda nieco dziwnie.
Makijaż baardzo skromny , no ale poprawny.

3,5/10
 Po:

Wyglądasz zupełnie inaczej !  Dodałam ci trochę makijażu , Zmieniłam fryzurę i jej kolor. Twoja Doll od razu nabrała zupełnie innego charakteru .
 Przed:


Nic do siebie nie pasuje ! Ta torebka - masakra . Te buty do tego kostiumu też okropne. Dziwnie wygląda ładny biało kremowy zestaw a na nim taka ciężka czarna marynarka. No, ale plus za to że nie bawiłaś się darmówkami.


3/10


Po:


Elegancko , szykownie , z fasonem. Idealny strój do fryzury i chyba , patrząc na twoją szafę , nie jest źle. Dwie sukienki , do tego czarne rajstopy i ten fikuśny dodatek na biodrach. Buty brązowe (?) - bo innych nie miałaś.


Mam nadzieję , że Ci się podoba.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie podoba mi się. mam 3 str. z butami czm. napisalas ze innych nie mialam.? nie podobają mi sie te włosy na doll. i według mnie moja szafa jst świetna. no może poza niektórymi ciuchami które kupiłam 2 lata temu.

Roksana pisze...

Rzecz gustu . A co do butów , żadnych pasujących nie miałaś , a jak nie umiesz się pogodzić z krytyką - twoja sprawa. Ja się tym przejmować nie będę .

Anonimowy pisze...

umiem przyjmować krytykę, ale wiesz moją doll krytykujesz a zrobiłaś mi dużo gorszą.

Roksana pisze...

Chyba tylko Ty tak uważasz. Miałaś nie dopasowany wgl. strój ?! Nie widzisz tego ? I ty masz bloga z metamorfozami. A ciuchów wcale nie masz dużo ,a jeśli już to 3/4 darmówek ....

Anonimowy pisze...

tak? napewno? jestes tego pewna? tak w 100%? policz sobie a później gadaj. tak, ciuchów nie mam dużo ale przynajmniej mi sie podobają. 3/4 darmówek. hahahaah. naucz się liczyć. bo matma jest ważna.

Rey~ pisze...

Nie podoba mi się przed i po