Obserwatorzy

25.1.11

Metamorfoza - Oliwia_234

 Witajcie. Aby dostać metamorfozę trzeba być obserwatorem !

Przed:
Zobaczyłam to na myśl wskoczyła mi "Doda". Masz bardzo popularne rysy twarzy -oczy , fryzura .Tradycyjny makijaż , tyle że niestaranny. Żółty kolor włosów. Usta i nos OK.

5/10

 Po:

Twoja Doll nabrała zupełnie inny styl. Ciekawsza fryzura i inny makijaż . Niby też czarny , lecz ja zrobiłam " kocia oczka" . Nie miałaś pudru, dlatego policzki zostały normalne ; )
 Przed:

Oceniłabym to , lecz to jest praca wykonana przez moją koleżankę z bloga - gockor'a. Ale OK , patrząc na twoją szafę to jest to całkiem ładny komplet , lecz dla mnie zbyt pusty.

6/10
Po:

Zaczęłam tę pracę od tej bluzki w panterkę. Zainspirowała mnie. Potem do niej znalazłam tę spódnicę , bluzę , spodnie , kozaki i na koniec ta mała torebka. Strój ten nie jest nudny , co go wyróżnia i sprawia , że wyglądasz inaczej.



Mam nadzieję , że Ci się podoba ; )

2 komentarze:

Unknown pisze...

masz talent ;]
superr:)
Pati049

Olaa ♥ pisze...

ekstra stylizacja :)