Obserwatorzy

21.1.11

Metamorfoza - miss140xd

 Witajcie .

Przed:

Ładnie , biało , ale ładnie. Te oczy i usta razem ciekawie wyglądają. Makijażu specjalnie nie widzę , ale wiem że takowy jest. Ta fryzura też tu pasuje.


8/10






Po :

 Tu jest zupełnie inaczej. Kolorowo , wyraziście.
Masz taki ciepły i przyjazny wyraz twarzy. Oczy pomalowałam odcieniami fioletu z domieszką niebieskiego. Usta - wydaje mi się że wyszły ciekawie. Do tego taka lekka fryzura.




Przed:


Pierwsze wrażenie sprawia dobre , interesujące. Tylko ten kapelusz i bransoleta do mnie nie przemawiają. Ja rozumiem , to miał być taki kontrast i w ogóle , lecz no nie wiem nie pasuje mi tu . Ale przez moje zamiłowanie do tej spódnicy ocenę trochę podciągnę.


6/10









Po :

Tak , starałam się dobrać coś ciekawego do twojego makijażu , więc jak zobaczyłam rajstopy twojej produkcji od razu wiedziałam , że ich użyję ; ) Nałożyłam sporą warstwę kolorowych sukienek zachowanych w odcieniach , różu , pomarańczu bieli- stąd ta koszula , róża i biała cekinowa bluzka w okolicach szyi .



Mam nadzieję , że Ci się podoba .

2 komentarze:

Martyna/Maarti5 pisze...

oba ślicznie ;)
te rajstopy przypominają mi Pipi. to była świetna bajka. ale mnie na wspomnienia wzięło :p

miss140xd pisze...

Łał. Cudny makijaż. Jednak strój mnie nie przekonuje. Dziękuję Ci bardzo za metamorfozę, pozdrawiam.

miss140xd