Obserwatorzy

24.1.11

Metamorfoza - Velma34


PRZED :
Oczy , usta tutaj pasują , chociaż za ustami nie przepadam , wyglądają jakby spuchły . XD Za nosem też nie przepadam , lecz pasuje on tutaj . Makijaż , jest prześliczny , widać , że nie robisz go na " odczep się " . ; p Co czwarta medoll ma ten pieprzyk w tym miejscu . ; ) 7 / 10












PO :
Makijaż wykonałam w zimnych kolorach , błękitny , biały i odrobinka czarnego cienia , niebieska kredka do oczu . Czarną kredką zaznaczyłam zewnętrzny kącik .
Policzki lekko musnęłam pudrem . Usta zostawiłam w kolorze naturalnym . Jedynie co , to może fryzura tu nie pasuje , ale przeglądnęłam wszystkie fryzura i ta najlepiej pasuje do makijażu . ; )











PRZED :
Powiem szczerze , że nie znam stylu chłopczycy . Mnie osobiście nie podoba się twój strój , nie lubię nadmuchanych spodni . Trzy paski , czerwona chusta ( ? ) oraz zielona bluzka , hmm . . . Kolorystycznie jest okeii . ; )
Ocena jest taka , ponieważ nie znam twojego stylu . 5 / 10














PO :
Masz przecudowną szafę , może jest w niej mało ubrań , ale są świetne . ; )
Zakochałam się w tym sweterku , dlatego też zrobiłam Ci z nim metamorfozę . Bluzkę zrobiłam z bolerka i bluzki na ramiączkach . Spodnie są zrobione z 2 par .

4 komentarze:

I ♥ Michael pisze...

Masz rację, mój ,,styl'' jest nieokreślony, być może i chłopczyca. Metamorfoza jest ładna. :) Mam 5 stron w szafie, to tak mało? xD

/ velma34

Gockor pisze...

Mnie się pokazały tylko 2 . ; p
Nie moglam przejśc na 3 , 4 ani 5 ; p
Zapomniałam ściągnąć okularki . ; p

I ♥ Michael pisze...

spoko. :D

Olaa ♥ pisze...

:D