Obserwatorzy

26.1.11

Metamorfoza - Mika-102

 Witajcie !

Przed:
Osobno te elementy twarzy średnio mi się podobają , lecz razem u Ciebie wyglądają ładnie ; ) Widzę tradycyjne przydmione oczko no i na tym koniec. Jedyne to nos mi nie przypadł do gustu.


7/10
 Po:

U mnie wyglądasz zupełnie inaczej , fioletowy makijaż , inny kolor włosów i ta kokarda , która dodaje uroku i takiej finezji ; )
 Przed:


Tu na początku miałam mieszane uczucia. Moja pierwsza myśl - Coś tu jest nie tak , lecz im dłużej na to patrze tym bardziej się do tego kompletu przekonuję ; ) Jakoś ten szalik mi tu nie pasuje. Plus za papieros , kawę , buty , kurteczkę też lubię .


7/10
Po:


Ciuchów może nie masz jakoś strasznie dużo , ale są one ładne. Ale gdzie ty masz dodatki ? Musiałam wykorzystać te co już miałaś na sobie. W szafce nic nie ma. Zrobiłam wersję w miarę podobnym stylu. Ta kurteczka - cudo.


Mam nadzieję , że ci się podoba ; )

2 komentarze:

Aiko Takashima. pisze...

Ładna stylizacja.;)

Olaa ♥ pisze...

ładnie :), tylko PRZED wydaje mi się podobna do Elizki2121 :)