Obserwatorzy

26.1.11

Medoll bloga.

Cześć. Wpadłam na pomysł, żeby wprowadzić na blog konkurs typu medoll bloga. Będzie ona wybierana co kilka miesięcy. Zasady są proste, aby wziąźć udział w konkursie, zgłaszasz się w komentarzu. Oceniam jedynie wygląd nic po za tym. Zgłoszenia trwają do 30 stycznia, następnego dnia podam wyniki.

Nagrody :
I miejsce - 60 sd. + dodanie zdjęcia dollki na bloga.
II miejsce - 20 sd.
wyróżnienia - prezent.

Konkurs dla obserwatorów, musi się zglosić minimum 10 osób.

Powodzenia! :3

16 komentarzy:

Lalkowa pisze...

ładnie się zgłaszam :)

Olgenka

Aiko Takashima. pisze...

Zgłaszam się ;)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ! Oliwia_234 jestem :P

greyfields pisze...

Zgłaszam się =D
Demiolka

Karolina pisze...

Zgłaszam się ;)

Elficzka. pisze...

warto spróbować. zgłaszam się, Maarti5 ;)

Martyna/Maarti5 pisze...

przepraszam, mam kilka kont na bloggerze i przez przypadek użyłam nie tego, co trzeba. Maarti5

Unknown pisze...

zgłaszam się ;]

Pati049

Olaa ♥ pisze...

Ja tez się zg.
Juz się nie mogę doczekać wyników!

Olka_5843

honeyy pisze...

Zgłaszam się :)
/.honey.8./

Anonimowy pisze...

zgłaszam się wixi1

hehehehehe pisze...

Zgłaszam się.
xxemowaxx

cafeeebrass pisze...

Można jeszcze ? jeśli tak to sie zgłaszam . (:

kasiikasii25

adulinowska pisze...

chętnie wezmę udział ;**

Karolina pisze...

Zgłaszam się :)

MissLucy00029

BlackSheep. pisze...

KONIEC ZGŁOSZEŃ. :)
za chwilę pojawią się wyniki.