Obserwatorzy

22.1.11

Metamorfoza - Oliwia_234


PRZED :
Yghr . . . to myśl , gdy zobaczyłam te włosy , kolor włosów i te ohydne rzęsy ! Oczy , nos , usta oraz brwi jak najbardziej na tak . Co do makijażu to nie płynnego przejścia , połączenie tych dwóch kolorów też nie jest zbyt piękne . Radziłabym zmienić włosy , ściągnąć te ( powtórzę ) ohydne rzęsy . 4 / 10










PO :
Zrobiłam bardziej cukierkową wersję Ciebie , ponieważ nie posiadasz innych cienie oprócz błękitnego , różowego i bodajże białego . Makijaż zrobiłam z różowego i białego cienia , zewnętrzny kącik oka zaznaczyłam czarną kredką .













PRZED :
Na początek przepraszam za ucięcie głowy ; p .
W metamorfozie ubraniowej jest dużo lepiej niż w makijażu , wygląda to nawet ładnie , ale strój mnie nie przekonuje , arafatkę zastąpiłaś bluzkę ;p . Zmieniłabym buty . 6 / 10














PO :
Twoja szafa składa się z 50 % z darmówek , dlatego też nic dobrego , oryginalnego , spójnego , ładnego itd. nie mogłam stworzyć . Ta stylizacja to nie daje mi pełnej satysfakcji . Gdy zobaczyłam tą spódnicę wiedziałam , że muszę zrobić Ci z Nią stylizację , dodałam do niej kamizelkę oraz koszulkę od Amy . Legginsy zrobiłam z 2 par .

Brak komentarzy: