Obserwatorzy

18.1.11

Być jak Selena Gomez

Hej Kochani !
Wybaczcie mi , że nie pisałam przez " dobry " tydzień , lecz jest koniec półrocza i wystawianie ocen , na moje nieszczęście w połowie ocen nie wychodziła mi równa ocena , więc musiałam odpowiadać ustnie , ale już mogę pisać i jak na razie trochę odpocząć , dlatego nowa notka . W tej notce umieszczę Wam zdjęcia jak ubrać się jak gwiazda filmowa lub piosenkarka , stylizacje nie będą robione jedynie na mojej medoll , szczęściara , którą wybiorę na moją modelkę , będzie miala swoje 5 min . oczywiście Jej nick będzie napisany . A teraz stylizacja :Medoll ubrana jest w :
Koszula - BISOU Roll-Up Checked Shirt
Spodnie - BISOU stretch jeans
Buty - WILLOW Willow Boots
Kamizelka - BISOU Hot Buys Vest
Bransoletka - RIO Stacy Bangles



To be continued . . .

Brak komentarzy: