Obserwatorzy

23.1.11

Metamorfoza - Maarti5

 Witajcie w ten słoneczny , niedzielny poranek.

Przed:
Ooo. Masz ciekawe elementy twarzy - lubię większość. Jedyna co mi tu przeszkadza to te włosy - jakoś nie pałam do nich sympatią. Oczy ciekawie pomalowane. Puder też jest Ok. ; )



8/10






Po : U mnie wyglądasz zupełnie inaczej , elegancko i tak "dostojnie" . Do niebieskich oczu dałam niebieski makijaż - fajnie mi się pracowało , gdyż masz sporo kosmetyków . Usta zostawiłam w kolorze ciała , bez błyszczyka - bo wyglądał on jak białe plamy. No i ta śliczna , wyjątkowa fryzura .
 Przed:

Hmmm , ma mieszane uczucia. Kocham tę bluzkę. Ta spódnica z początku myślałam , że to ta z Elle,  ale widzę że jednak sama ją stworzyłaś za co duży plus. Rajstopy ok , buty raczej dałabym "zamknięte" , lecz od biedy mogą być. Kapelusz tu tak , no ... BRAKUJE MI TU CZARNEJ NARZUTY !! Jednak oglądając twoją szafę zobaczyłam , że takowej nie posiadasz, więc za to czepiać się nie będę.


6/10









Po:

Stworzyłam dla Ciebie stylizację , bogatą w dodatki i pasującą do makijażu. Ciekawie mi się pracowało z Twoją szafą. Użyłam tu sporo ubrań , m.in. buty z MS , spódnica z Tingeling Hallowen itp. Cieszę się , że w twojej szafie znalazłam takie ubrania , jak czarna torebka kopertówka , czy ten pasek " z rąk " .


Mam nadzieję , że Ci się podoba . ; )

1 komentarz:

Martyna/Maarti5 pisze...

ślicznie;)
dziękuję bardzo.