Obserwatorzy

23.12.11

Metamorfoza xylogelena

Na wstępie muszę zaznaczyć, że gdzieś podział mi się screen Twojego ubrania 'przed'. Twoją metamorfozę robiłam już wcześniej, więc fryzura różni się od tej na aktualnym screenie, mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza.


Twarz przed:
Od bardzo dawna nie używam tego kształtu twarzy, ponieważ broda była według mnie zbyt "spiczasta", jednak u Ciebie wygląda całkiem nieźle. Usta, brwi są jednymi z fajniejszych na Stardoll, oraz oczy, które również sama szczególnie długo miałam na swojej lalce. Makijaż utrzymany w stonowanych barwach, jak najbardziej do mnie przemawia. Mocno podkreślone policzki może i nie prezentują się wybitnie w salonie piękności, ale za to w apartamencie tworzą świetny jak ja to nazywam "efekt modelowych kości policzkowych". ;-) Jedyną rzeczą która pozbawiła Cię półtora punkta jest lekko prosiaczkowaty nos.
Moja ocena, 8,5/10



Twarz po:
Posiadasz dużo kosmetyków, więc wykonanie makijażu nie było misją niemożliwą. Przeglądając zawartość Twojej kosmetyczki natknęłam się na bardzo modny tej zimy kolor- burgundowy. Samotny wydawał się zbyt przytłaczający, więc postanowiłam ożywić go nutką pistacji. Nigdy wcześniej nie połączyłabym ze sobą takich dwóch kolorów, ale jednak po Twojej metamorfozie uważam, że całkiem fajnie ze sobą współgrają. Równie mocno co Ty podkreśliłam policzki, lecz usta pozostawiłam w naturalnym kolorze.


Strój przed:
Nie wiem jak mam ocenić Twój strój. Leżysz na ławce, ubrana w zimową kurtkę, lecz pozbawiona kapci, hm, może odpoczywasz? :-) No cóż, pozostawię to bez oceny, bo naprawdę nie wiem co miałabym Ci dać. :-)

Strój po:
Mój strój jest o wiele mniej hipsterski od Twojego, ale za to idealnie pasuje na święta, czy też na zabawę sylwestrową. Od kiedy tylko zobaczyłam tą białą koszulkę, zakochałam się w niej z powodu świetnego, okrągłego kołnierza, którego na Stardollowych bluzkach jest bardzo mało. Postanowiłam połączyć ją z świetną spódnicą w kropy, oraz niebieskim, cekinowym żakietem. Całość zespoliłam nakładając jeszcze jedną czarną bluzkę z dekoltem amerykańskim. Na nogi klasycznie- czarne lity, czarna kopertówka, melonik i duże okulary. Czas wyruszyć na miasto! ;D

Landrynka12340

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

twarz i makijaż po - mistrzostwo

weronika pisze...

LANDRYNA MISTRZ

Paulina ♥ pisze...

piękny makijaż w dwóch wersjach.