Obserwatorzy

9.12.11

Metamorfoza - LaskaKate

Twarz przed:
Według mnie nie jest źle, aczkolwiek nie przepadam za takim wyrazem twarzy. Ogólnie nie lubię takich ust oraz tych 'ciężkich' grubych, czarnych brew. Jeśli chodzi o twarz Twojej dollki to przekonała mnie ona o tym, że właśnie to wszystko, o czym wymieniłem wyżej nabrało jakby jakiegoś sensu. Proporcjonalnie wszystko jest jak ma być, kolory też pasują, choć nie ma ich zbyt wiele.
Moja ocena, 8/10



Twarz po:
Na sam początek zmieniłem fryzurkę i przyznam się, że trudno mi było poszukać pasującej do tej twarzy. Pomalowałem lekko oczka z bardzo drobnymi szczegółami. Puder też sprawił mi problem, ale ostatecznie dałem ciemniejszy. Usta zostawiłem naturalne, ale przyznam szczerze, że przez to brakuje mi tego czegoś.





Strój przed:
Czerń, ciemno. Często na Stardoll spotykam się już z taki stylem. Stylizacja prosta, ale ma w sobie coś takiego, że mogę się w nią patrzeć, nawet klika minut. O szczegóły też tutaj zadbano. Trochę nie pasują szorty, bo wyglądają jak 'luźne bokserki'.
Moja ocena, 7/10




Dziś jak przekonałem się na własnej skórze, że im mniej tym lepiej, to również zastosowałem tą metodę stopniowo właśnie w tym outficie. Ten blazerek, uważany przez wielu za prosty, nadaje blask całej stylizacji. Zadbałem także o szczegóły- pasek, okulary, a także sandały 'włożone' w platformy. No i myślę, że całość wygląda nieźle.

Proszę o opinie w postaci komentarzy! :3


2 komentarze:

daniellecraig17 pisze...

Modyfikacja twarzy do Twoja lepsza strona, patrząc po tej jednej metamorfozie.

A. pisze...

Podoba mi się ta metamorfoza :)
A.