Obserwatorzy

9.12.11

Metamorfoza - Gwiazda6



Twarz przed:
Powiem ci szczerze, że nie jest źle. Poprawne elementy twarzy, moje ukochane brwi. Oczy są okej, usta i nos także. Fryzura wygląda dobrze tylko wtedy, kiedy jest odpowiednio użyta. Tutaj sprawuje się bardzo dobrze. Makijaż oczu skromny, ale równy. Policzki też są zaznaczone fajnie, choć dość wyraziście. Ogółem, 7/10.



Twarz po:
Zmieniłam cię w cesarzową dżungli, królową lasów. Oko pomalowane rozmaitymi odcieniami zieleni, policzki mocno zaznaczone kolorem, który moim zdaniem, świetnie współgra z resztą barw. Z ustami coś kombinowałam, ale kolor wyszedł podobny do naturalnego. Nie mogłam się powstrzymać od użycia błyszczyku, gdyż bardzo mi tu pasował. Wysoko podniesiona fryzurka prezentuje się bajecznie.



Strój przed:
Tu niestety gorzej niż z twarzą. Pusto, bardzo delikatnie, bez wyrazu. Ale kolorystycznie poprawnie. 3/10



Strój po:
Zapomniałam o make-up'ie i zrobiłam coś z zupełnie innej bajki. Biało-różowy elegancki komplecik. Zakochałam się w takim połączeniu toreb! Tak słodko. Nakombinowałam z butami, więc wyszło jak wyszło. Mam nadzieję, że takowa wersja Ciebie zadowala Cię. Proszę o komentarze z opiniami.

2 komentarze:

Paula @beautically pisze...

Twarz PRZED, strój PO.

daniellecraig17 pisze...

Twarz, jaką zrobiłaś, jest godna uznania.