Obserwatorzy

24.12.11

metamorfoza olga03

Twarz przed :

Na pewno jest oryginalnie i za to wielki plus, ale mnie to nie przekonuje.
Bardzo fajnie dobrane elementy twarzy. 
Jedyne do czego mogę się przyczepić to nos.
Zabij mnie, ale taki nos znajdziemy na rysunkach w przedszkolu.
Makijaż bardzo fajnie wykonany. 
Włosy genialne.
Moja ocena : 5.5/ 10

Twarz po :

Masz fajne kosmetyki więc zrobiłem Ci lekki bardziej zimowy makijaż w odcieniach fioletu. Na policzki troszkę pudru, na usta dwa odcienie szminek.
Zmieniłem kolor włosów na 'panią spod latarni'. Nie wiem czemu ale te włosy nigdy mi się nie podobały a teraz się w nich zakochałem :).

Strój przed :

Doznałem oczopląsu nie wiadomo na co patrzeć, miało być oryginalnie a wyszło tanio i kiczowato.
Niestety nie podoba mi się.
Za jakąkolwiek inwencję daje Ci : 2/10

Strój po :

Jest inaczej, skromniej ... lepiej. 
Sam bym coś takiego założył :>



+ a tak btw. witajcie bedziecie musieli mnie znosić ! buahahahahaha

3 komentarze:

chair lover pisze...

makijaż 'po' jest ładny, ale niekoniecznie podoba mi się metamorfoza ubraniowa. : /

The Blonde Bear pisze...

Po jest bardzo bardzo boska *.*
Ale szczerze to makijaż nie pasuje do stylizacji, ale i tak jest ładnie.

Anonimowy pisze...

piszże normalnie te metamorfozy człowieku