Obserwatorzy

10.12.11

Metamorfoza xXEwelina1996Xx

Aby na blogu nie było pusto wstawiam swoją metamorfozę przed LaskaKate. Zaległa metamorfoza wkrótce ukaże się na blogu.

Twarz przed:
Nie mam specjalnych zastrzeżeń co do Twojej twarzy. Prosty biało-czarny makijaż, usta w kolorze nude. Niestety pomalowanie policzków jasnym pudrem przy takiej karnacji nie było najlepszym wyjściem. Zainwestowanie w bronzer na pewno Ci się opłaci, twarz nabierze zupełnie innego wyglądu. Jeśli chodzi o włosy, to nie jestem ich fanką. Zakrywają połowę twarzy, zdecydowanie lepiej wyglądałaby krótka fryzura.
Moja ocena, 5/10


Twarz po:
Tak jak mówiłam wcześniej wybrałam dla Ciebie krótką, elegancką fryzurę, która będzie pasować do casualowego stroju. Podobnie z makijażem, który jest utrzymany w ciemnych barwach. Usta pomalowałam dwoma szminkami tak, aby otrzymać jak najbardziej naturalny kolor. W Twojej kosmetyczce znalazłam również puder który mimo, że nie jest brązowy pasuje do Twojej karmelowej cery. Uszy przyozdobiłam diamentowymi kolczykami.


Strój przed:
Bardzo się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam Twój strój. W ogóle mi się nie podoba. Masz szafę pełną fajnych ciuchów, a mimo tego wyglądasz, jakbyś właśnie całą tę szafę założyła na siebie za jednym zamachem. Jedynym fajnym aspektem w Twojej stylizacji są ładnie ułożone włosy, które podnoszą moją ocenę końcową.
Moja ocena, 2/10


Strój po:
Robiąc ten strój chciałam pokazać Ci, że czasem 'mniej' oznacza 'więcej'. Cały outfit jest utrzymany w kolorach granatu oraz czerni. Jak już wspomniałam, masz wiele uroczych ciuchów więc trudno było mi się zdecydować na jeden zestaw, lecz gdy znalazłam tą ramoneskę, wiedziałam, że będzie ona bazą tego stroju. Do niej dobrałam spodenki w podobnym kolorze, torebkę na łańcuchu, oraz buty, które powstały z połączenia 3 różnych par.

2 komentarze:

Roksana pisze...

Twarz jest po prostu nieziemska. Elegancka, tajemnicza i bardzo, bardzo stylowa. Makijaż jest świetny.

Modnisia333 pisze...

Cudowna metamorfoza. Strój ,,po" nieziemski !!! Cudo, cudo i jeszcze raz cudo.