Obserwatorzy

30.12.11

Metamorfoza- strzadala


Twarz przed:

Nie podoba mi się ta twarz. Nie jest ani zaskakująca, ani przynajmniej ładna. Po pierwsze włosy powinny być trochę wyżej, ponieważ zasłaniają brwi, czego bardzo nie lubię. Kolczyki w ogóle tutaj nie pasują, nie wiem do czego one tutaj się znalazły, przypadkowo? Tak samo jest, jeśli chodzi o kolor szminki. Użyłbym go tylko do jakieś specjalnej okazji, eleganckiej stylizacji. Niestety 'suknia księżniczki' to nie najlepsza okazja, ale o tym później. Popracuj również trochę nad dobieraniem koloru skóry do kosmetyków. Nie wiem co więcej powiedzieć.
Ocena, 3/10





Twarz po:

Według mnie wyszła wielka metamorfoza. Wybrałem inną fryzurkę, pasującą do części Twojej twarzy. Obniżyłem brwi, bo miałaś je tak wysoko, że wyglądało to jak na postać fantastyczną i tym od razu podkreśliłem wyraz oczu. Nie miałaś za wiele kosmetyków, ale udało mi się zrobić lekki makijaż. Z ustami miałem mini problem, ponieważ testowałem je wszystkim kolorami szminek i w każdej wyglądają 'ciężko'. Pudrem leciutko podkreśliłem długość twarzy.






Strój przed:

Hah, nie da się tego tak łatwo opisać.
Może zacznę od tego, że dla mnie jest za mało dodatków. Gdybyś startowała w konkursie na księżniczkę balu, to dałbym Ci pierwsze miejsce, ale jeśli chodzi o stardoll, to ja cenię sobie oryginalność. Zbliża się sylwester, i gdyby ta stylizacja miała być na tą okazję to zaliczyłaś modową wpadkę. Nie udawaj księżniczki, tylko spróbuj wybrać sobie kilka zwyczajnych ubrań z szafy i połącz je w całość.
Ocena, 2/10



Strój po:

Za dużego wyboru to nie było, żeby zrobić stylizację. Masz więcej darmówek niż zwykłych, najtańszych ubrań. Chciałem zrobić coś oryginalnego, tak na zimę jakby. Połączyłem luźne ciuchy ze skórzaną, nadal modną kurteczką. Buty to wielki niewypał, ale to jedyne, kojarzące mi się z tym outfitem, które wybrałem. Wielka, spokojna torba dopełniła swoim kolorem całą stylizację.


Z okazji, że już jutro Sylwester, życzę Wam, żeby był on najlepszy ze wszystkich! (:


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przed i Po są okropne.

The Blonde Bear pisze...

Eee.

Rey~ pisze...

przed i po w ubraniach są okropne popieram anonima

Anonimowy pisze...

ładnie zrugałeś panienkę panie
łehehehehehhehehe

Anonimowy pisze...

I like it!