Obserwatorzy

1.12.10

Wywiad z kaccunią !



Witajcie Drodzy czytelnicy ! Ostatnio przeprowadziłam wywiad z Wam wszystkim znaną kaccunią


ja - czarny
kaccunia - fioletowy


1. Witaj Kaci . Jesteś znaną osobą na Stardoll . Czy odczuwasz to ?


Mimo wszystko tak nie uważam i jakoś w specjalny sposób tego nie odczuwam. Oczywiście zdarzały się momenty, w których odwiedzała mnie cała masa osób; między innymi zostanie National CoverGirl, czy wywiady do stardollowego magazynu.


2 . Ogromna liczba Stardpunktów , wiele cennych ubrań i oczywiście bardzo oryginalna MeDoll. Ile Cię to kosztowało pracy ?

Z pewnością bardzo dużo, poświęciłam tej stronie prawie cztery lata. Zbieranie starpunktów to naprawdę żmudna praca, na szczęście ja już zbliżam się do dziesięciu tysięcy. Cenne ubrania to akurat nie efekt ciężkiej pracy - wystarczą stardollary i teraz może nabyć je każdy.

3 . Właśnie , wiesz może ile ok. kosztowało Cie to pieniędzy ?


Prosty przelicznik, trzy lata doładowywania Superstar to jakieś 320zł o ile się nie mylę. Do tego dochodzą jakieś dodatkowe płatności za stardollary, myślę że mówimy tutaj o kwocie ok. 400zł.

4. Mnóstwo kasy . Kto powiedział Ci o Stardoll ?

Niestety, samej nie chce mi się wierzyć, że można władować w to tyle pieniędzy. Z tego co pamiętam to przypadkowo trafiłam na Stardoll, szukałam gier w wyszukiwarce.

5 . Kiedy zaczynałaś grę , który użytkownik był dla Ciebie takim wzorem lub osobą , którą podziwiałaś ?

Nie miałam żadnego upatrzonego 'idola', nadal nikt nie jest dla mnie autorytetem na Stardoll. Stosunkowo późno zauważyłam, że na Stardollu można w ogóle mieć konto. Wtedy jeszcze witryna nazywała się Paperdoll Heaven.

6. Różni ludzie często do Ciebie piszą w KG , np , ja , czy odpisujesz każdemu ?

Tak, odpisuję każdemu, nie chcę aby ktoś poczuł się gorszy, jeżeli tak to mogę ująć. Jednak zdarza się, że niektórzy są zbyt namolni lub piszą bez sensu ale wtedy sprawę wyjaśniam poprzez wiadomości prywatne, ewentualnie czat.

7 . Rozumiem , mam nadzieję , że ja nie byłam namolna . ^ ^ Co do poprzedniego pytania , to kiedy zaczynasz widzieć w osobie , że jest warta Twojej przyjaźni ?

Raczej nie szukam tam przyjaciół, nigdy tego nie robiłam. Nie znam żadnej osoby ze Stardolla, z którą utrzymywałabym jakiś głębszy kontakt. Oczywiście są osoby, z którymi dosyć często piszę ale nie mogę ich nazwać przyjaciółmi, to za mało. Większość znam tak naprawdę z innych portali, stron, czatów, bywało różnie. Tak naprawdę czy osoba jest warta mojej przyjaźni mogę zauważyć po pierwszej rozmowie. Dla mnie liczy się sposób pisania, to czy mamy dobry kontakt, co jest w nas podobnego. Jeżeli widzę w kimś coś z siebie - czuję, że będzie dobrze.

8 . Fakt . Masz bloga , ekskluzywnego bloga z metamorfozami . Kiedy zaczęłaś je robić ? Co Cię do tego skusiło ?

Ekskluzywnego? Szczerze to nie pamiętam, pierwszy raz wykonywałam metamorfozy z ..-sindy-.. jednak pojawiło się ich tylko kilka, po pewnym czasie znudziło mnie to. Obecny blog pojawił się dopiero w tym miesiącu, dokładnie 20 dni temu. Co mnie do tego skłoniło..właściwie nic. Zauważyłam, że pojawia się coraz więcej blogów z metamorfozami, jednak nie wszystkie prosperują zbyt dobrze, uznałam że warto spróbować i zobaczyć jak będzie mi to szło.

9 . Moim zdaniem idzie Ci bardzo dobrze . Dlatego też nie moge się doczekać swojej. Serdecznie Ci dziękuję za wywiad . Wiele Nam wyjaśniłaś i opowiedziałaś . Jesteś naprawdę sympatyczną osobą . ;)

No z pewnością kiedyś się jej doczekasz, być może nie w tak odległej przyszłości, haha. Również dziękuję za wywiad.




Roksetka

2 komentarze:

Unknown pisze...

Podobają, mi się te wywiady ! S.ą bardzo ciekawe, aż chce się je czytać :)

alusia20

Kadyna-Stardoll pisze...

Bardzo fajny wywiad :)

Kadysia14