Obserwatorzy

30.12.10

Kreacja na Sylwestra : Part 2

Heej. Teraz przed Wami kolejna kreacja na jutro.


To jest bardziej wyzywająca i wystrzałowa wersja od tamtej. Widać tu moc falban i błyskotek. Do tego czarnego stroju dopasowałam niewielką , czarną kopertówkę. Tę frywolną spódnicę podniosłam dość wysoko , dlatego nogi wyglądały tak , nieestetycznie, więc założyłam czarne legginsy z połyskiem. Ta wersja jest po prostu idealna dla dziewczyny, która pragnie spędzić Sylwestra na imprezie na poziomie. Ostatnia kreacja już jutro ; ))




Roksetka

3 komentarze:

Lalkowa pisze...

taaak. ta stylizacja jest o wiele ładniejsza od poprzedniej :))

Olgenka
Catwalkovo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Mi się strasznie podoba nie wiem jak wam ale mi bardzo
riki_28

honeyy pisze...

Zgadzam się z OLGENKĄ ;]