Obserwatorzy

29.12.10

Metamorfoza xxemowaxx

xxemowaxx

PRZED
Twoja MeDoll wygląda ładnie. Ma ładne cienie na powiekach, ale nie pasują do niebieskich oczu. Najlepiej wyglądałaby zielone. Policzki są zbyt pomarańczowe.

Moja ocena: 8/10

PO
Postanowiłam zrobić z ciebie uwodzącą wzrokiem dziewczynę ;).
Mam nadzieje, że ci się spodoba


PRZED
Pamiętam! Robiłam ci metamorfozę z hasłem :). Jesteś ubrana tak samo jak ja to zrobiłam :D. Tylko jest jeden szkopuł.. teraz buty nie pasują do szminki.. która była czerwona. Nie wiem czemu zostawiłam tą kawę bo jednak z lekka nie pasuję.

Moja ocena: 8,5/10

PO
Przepraszam, przepraszam, przepraszam! Zakochałam się w tym płaszczyku z Tingeling, a twoja szafa ma mało takich perełek.. znów go użyłam, więc przepraszam, przepraszam :(.

Elizka2121

2 komentarze:

hehehehehe pisze...

Dziękuję.;*
^xxemowaxx

honeyy pisze...

ładny strój po ;D