Obserwatorzy

19.12.10

Głupota użytkowników stardoll.

Tak naprawdę nie miałam o czym napisać, ale skłoniła mnie do tego jedna dziewczyna : D
Z przykładem głupoty, samolubstwa i nieumiejętności pogodzenia się z przegraną na stardoll spotykam się bardzo często. Ukażę wam parę takich przykładów - żałosnych : D
Ale po nickach wymieniać nie będę ^^

1) Wchodzę do klubu bo jest w nim konkurs. Patrzę na jego zasady; Kup coś tam w moim sb, kto kupi najwięcej jakaś tam nagroda. Pierwsze co ; śmiech . Ludzie !? Lepszych zasad to nie mogło być, no nie. Właściciel klubu wykorzystując pretekst że to konkurs i ''SUPER NAGRODA- NIESPODZIANKA" zarabia na tym stardollary. Jak wiele osób przede mną, nie zgłosiłam się do konkursu, ale wyraziłam swoją opinię. Nie pamiętam słowo, w słowo, ale jej sens mówił o tym że chce się zyskać kasę przez konkurs, wykorzystując klub. Przykro mi że nie można już swojej opinii wyrazić, zostałam wyrzucona z klubu.
( ciekawe czy moje poprzedniczki, popierające moje zdanie, też?)
WNIOSEK: Nie można wyrazić swojej opinii, która jest prawdą. xD


2) ,,Dlaczego to ja nie wygrałam !? ''  Myślę że znacie ten ból gdy robicie konkurs, wygrywa najlepsza użytkowniczka stardoll, a inne nie mogą pogodzić się z przegraną. ''W czym ona jest lepsza? Dlaczego ona wygrała ? A po czym tak zdecydowałaś ? A inni to nie mieli szans '' ...
Jak w każdym konkursie, muszą być wygrani i przegrani. Wiadomo, że wiele osób uważa że ich lalka jest najlepsza, ale jeśli bierzecie udział w konkursie to nie nastawiajcie się od razu na wygraną ! Jest wiele użytkowniczek, które chciałyby zostać docenione, ale na jednym konkursie nie kończy się świat ! Jeśli przegrałaś spróbuj następnym razem, to sprawia że jesteś lepsza. Jeśli przegrałaś to nie oceniaj od razu
,, jury'' bo w ten sposób tylko kogoś obrażasz. Pamiętajcie, umiejętność pogodzenia się z przegraną jest bardzo ważna, cenię za to ludzi.
Jeśli nie umiecie się pogodzić z przegraną, lepiej nie bierzcie udziału w konkursach.

 

3. Moja mama pracuje w personelu stardoll. Gdy dostałam tę wiadomość na chacie, myślałam że pęknę.
Pisała do mnie dziewczyna, że mogę podać jej hasło to ona mi da mnóstwoo stardolarów, bo jej mama pracuje dla stardoll'a. Ehh.. czego to się nie wymyśli bo ktoś ma dużo sp ? xD
No coment ... xD Taką wiadomością można tylko rozśmieszyć !


Inne spotykane sytuacje, wkurzające:
- Daj hasło,to doładuje ci ss.
- Kup mi prezent.
- Znam twoje hasło, żeby je odzyskać musisz mi je podać ( to mnie rozbraja xD )
itd.itp.




Może wy macie z ,,życia wzięte'' przykłady, innych głupich sytuacji, zachowań użytkowników?
Jeśli tak to piszcie w komentarzach :D Chętnie sobie poczytamy Haha :D


Madziula009

_____________________________________________________
EDIT: od malinka9166:  pewna dziewczyna która nie pisała poprawnie ortografią kłóciła się z każdym..I jedna dziewczyna jej napisała: ,,Jak ktoś ma być dla ciebie miły jak ty jesteś nie miła i obrażasz cały czas?'' a ona odpowiedziała: ,,Nie prawda,kaszalocie!'' czy jakoś tak to było...

2 komentarze:

hardriri pisze...

Pewna dziewczyna kiedyś pyta mnie przez chat doładować ci kase na strdoll ? Ja oczywiście zgpdziłam się ale mówie ale nie na to konto tylko na to koteczka222 (aby zobaczyć) ona weszłą na to konto nie godziła się ale jednak dałam jej hasło. Wchodziłąm z miesiąc na to konto nie zmieniając hasła po kilku miesiąca nie da się hasło złe no i cóż konta nie było szkoda a ona miła co chciała

Paula @beautically pisze...

Ja ostatnio dostałam: ,,Podaj swoje hasło, bo cię zgwałcę'' xDD

Paula5959