Obserwatorzy

21.11.10

Zapowiedzi !

Witajcie ! Dziś wstałam z myślą o blogu i o tym co ja będę dla Was tu pisać . Hm.... Doszłam do wniosku, że skoro od wczoraj to blog już nie tylko z metamorfozami to mogę sobie pozwolić na odrobinkę prywaty co jakiś czas . Mam zamiar pisać dla Was o muzyce , makijażach , sztuczkach jakie można zrobić w sceneriach i o wielu innych ciekawych sprawach, których nie chce mi się wymieniać . Moje plany na najbliższy tydzień co do bloga to :

- ,, Być jak Rihanna'' , czyli stylizacja ciuchów odzwierciedlających styl Rihanny .
- Porady makijażowe - jak nie zepsuć sobie ładnego makijażu.
- Jakie ciuchy warto mieć w swojej szafie .
- Jedna czy dwie metamorfozy
- Top 10 - czyli najmilsze piosenki dla ucha według Roks . :)


Z gorącymi pozdrowieniami ,

Roksetka

Brak komentarzy: