Obserwatorzy

27.11.10

Wywiad z Darunią_94.

Krótko o Darii:

Niebieskim kolorem Ja, a fioletowym Darunia_94.

- Jesteś znaną dziewczyną na stardoll.Wiele osób do Ciebie pisze i chce się zaprzyjaźnić. Czy to nie jest wkurzające ?
- Czasami jest wkurzające, bo chcą robić coś na siłę, naciskają. (nie wszyscy)
- Miałaś taki czas , kiedy znudził Ci się stardoll ?
- Jeszcze nie.. :)
- Oprócz popularnej lalki masz też wspaniałego bloga. Dużo pracowałaś żeby wyrobić popularność?
- Nawet nie pamiętam ile to trwało. Wtedy byłam w lepszej sytuacji, bo nie było popularne pisać bloga o stardoll, było ich nie wiele, a teraz to raczej ciężko byłoby mi się wybić.
- Ile czasu dziennie spędzasz na stardoll i na blogu ?
- Zależy czy mam dużo nauki ..
- Twoje scenerie są ciekawe i dopracowane. Ile czasu zajmuje Ci ich robienie ?
- Jeśli chcę coś dobrze dopracować, to trochę muszę się postarać.. Zazwyczaj robię je ok. 1h (Zależy które) .
- Co chciałabyś zmienić na stardoll, a co Ci się tu najbardziej podoba ?
- Zmienić ceny na mniejsze.. Podoba mi się to, że można tu pokazać swój styl i trochę się nim pobawić :)
- Twoja lalka odzwierciedla dużą klasę. Masz jakiś określony styl, a może wzorujesz się na kimś ?
- Raczej nie mam określonego stylu. Ubieram się tak jak to czuję.
- Jakie są Twoje ulubione sklepy w starplazie ?
- Mam dużo ulubionych sklepów. Często patrzę na ciuch, a nie na markę.
- Chcesz kogoś polecić, dodać coś ?
- Chciałabym polecić moje kluby ( PsyIKoty i Daria_club), a także mój blog:
stardoll-newsy2.blogspot.com :))
- Dziękuję za udzielenie wywiadu, Pozdrawiam :)
- Ja również dziękuję za wywiad. Serdecznie pozdrawiam.

Jeszcze raz dziękuję Darii za wywiad :)
I ja też was zapraszam na jej bloga; stardoll-newsy2.blogspot.com
Jeśli chcesz do niej zajrzeć kliknij : http://www.stardoll.com/member/darunia_94

Mam nadzieję że wywiad się podobał :)

Madziula009

Brak komentarzy: