Obserwatorzy

25.11.10

Metamorfoza - MissDonia1197



Cześć ! Droga Miss !
Przed : Z twojego sporego zasobu kosmetyków spodziewałam się czegoś bardziej ambitnego . Ale nie jest też tak strasznie !! Ponieważ wszystko poprawnie , lecz Twoja Doll wygląda bardzo , bardzo pospolicie . Co zabiera Ci troche uroku .




6/10









Po :
Twoja twarz nabrała tyle ciepła !
Wyglądasz bardzo romantycznie i kusząco ! Rumieńce na polikach , kolczyki w postaci róż , i odznaczające się usta ! Wyglądasz znakomicie !















Przed:

Klasyczna mała czarna z paskiem przykryta kurteczką z Philosophy.
Niby wszystko Ok i super , dla czegoś mi tu brakuje, moze jakiegos szalika ? Hmm no musialabym pomyslec . Ale mimo wszystko ubranie jest W miarę dobrę .



6/10












Po :

Strój tak jak zawsze starałam się dopasować do makijażu . Do romantycznej twarzy , ekstrawagancka i ciekawa sukienka złożona z paru elementów . Sporo dodatków , co w tym wypadku wygląda naprawdę fajnie . Mam nadzieję , że Ci się podoba . Nie zrażaj się mojej ostrej oceny , ale próbuje uświadomić ludziom jakie popełniają błędy . :)











Roksetka

1 komentarz:

Unknown pisze...

Widać, że znasz się na rzeczy, i umiesz odpowiednio dopasować :) Czy ja też się moge zgłosić do metamorfozy ?? :) Pozdrawiam alusia20