Obserwatorzy

19.11.10

Metamorfoza - babyblackXD



Cześć ! Ostatnio chodzi Nam po głowie taki pomysł , a mianowicie założenie magazynu o Stardoll i nie tylko. Co wy na to ? Ale przechodzę do babyblackXD

Przed : hmm... taki w sumie dobry , klasyczny , gocki wygląd Dollki , ale żadnej własnej inwencji w nią nie włożyłaś , takich Dollek , w stylu a'la Vampire ' jest sporo . Fryzura za nisko osadzona , ciekawe usta , oczy wyglądają nieciekawie w tym makijażu .


5/10







Po : Od ostatniego czasu , widzę Cię zawsze czarno mrocznie , tak smutno . CZAS NA ZMIANY moja droga !
Tu widać w okazałości twoją piękną twarz , którą zdobią krótkie jasne włosy i ciekawe okulary. Nie dodawałam więcej kosmetyków , bo takowych pasujących nie posiadasz . Oczy delikatnie , troche białej kredki.


Myślę , że widać zmianę .










Przed. Tak jak w makijażu , ponuro , nudno , klasycznie , bez żadnych Och , Ach , co prawda masz mało ubrań , ale można z nich coś stworzyć . Musisz pokusić się o trochę fantazji .




5/10















Po :

Zrobiłam strój pasujący do makijaży Twojej Doll . Spokojnie , elegancko , radośnie - myślę , że takiego stylu brakowało mi w Tobie. Cielesne szpilki - zawsze modne , Koszula z tuniką pod spodem - ciekawy zestaw.




Myślę , że jest lepiej i że Ci się podoba .














Roksetka

1 komentarz:

O Stardoll ; ] pisze...

No bez jaj ...wieśniakiem nie jetem że mam bluzke na sukienkę zakładać ..
wgl ty to wszystko pod kolor siana wybrałaś czy có ??
no fakt mało mam ciuchów ale można by było załatwić inny strój ...3/10