Obserwatorzy

4.10.10

Metamorfoza - olka6543



Witajcie dziś przemienię olkę6543 :)

Cieżko mi to opisać . Po pierwsze te gwiazdki w rogu nie mam pojęcia po co . Po drugie pomalowałaś oczy intensywnym kolorem aż do brwi ! Staraj się tego nie robić . Kolejna kolor ust nie pasuje do reszty :) Ale podobają mi się Twoje oczy i prawidłowy kształt czaszki .



4.5/10 :):)







Po mojej przemianie wyglądasz dużo bardziej tajemniczo i stylowo . Masz delikatny makijaż do tego bardzo ciekawa fryzura . Tutej oczy są pomalowane mozę aż do samych brwi , ALE jasnym kolorem więc wygląda to łagodniej . :) Mam nadzieje że Ci się podoba ;)













Co do ciuchów to mam takie mieszane uczucia. Wzorzysta bluzka a do tego wzorzyste spodnie ! Wygląda to dość ekscentrycznie i do tego źle dobrane barwy .Dobrałas ładne buty do tych spodni . Jeszcze torebka i byłoby lepiej .:)





5/10













Tutaj wyglądasz bardziej kobieco choć nie do końca . W Twojej szafie masz teoretycznie ładne ciuszki ale ciężko znaleść taki ładny i oryginalny komplet więc kombinowałam . Musze powiedzieć że nie było to łatwe , ale się udało mam nadzieje, że ci się podoba :)



















Roksetka

Brak komentarzy: