Obserwatorzy

19.10.10

Metamorfoza - angela_149



Witajcie .

Wiesz , powiem tak jak tylko zobaczyłam tę wersję twojej MeDoll to aż mnie raziło po oczach , ale po dluższym zastanowieniu ma to swój urok . Ja bym zmieniła fryzurke i jakiś ciemniejszy kolorek i byłoby super ;)

8.5/10










W mojej wersji wyglądasz nieco spokojniej . Aby te oczy nie były takie strasznie błyszczące to przysłoniłam je nie do końca ciemnymi włoskami . Pieprzyki zostawiłam , gdyż wyglądają bardzo oryginalnie . Dla ozdoby dodałam czarną opaskę . ;)

















Przed: Ładnie , ładnie , lecz moim zdaniem ta torba tu nie pasuje .
Buty pewnie też bym zmieniła ale pierwsze wrażenie robi dobre , wyglądasz na taką hmm. widać że masz dużo Sp . ;)


7/10















Po :
Zmieniłam trochę tonację kolorystyczną aby bardziej komponowała się z fryzurką . Masz bardzo ciekawie zaopatrzoną szafę , podoba mi się . nie dodawałam już tu torebki , gdyż ten pasek i łańcuszek w zupełności wystarczają .




Ogólnie twoja MeDoll mi się posoba :)















Roksetka

Brak komentarzy: