Obserwatorzy

3.10.10

Metamorfoza - Mileniczka .




Dzisiaj kolejna metamorfoza Mileniczki

Milenko , znam cię od dawna i wiem, że lubisz skromne makijaże i tu widać piękno ujęte w prostocie . Mi się podoba lecz ja wole jednak troszke kolorku . ;)


8/10









U mnie jesteś elegancką i sympatyczną szatynką . ;)

Jak powiedzialam , skormnie pomalowane oczka , trochę pudru i piękne , soczyste i różowe usta . Do tego krótka i dość oryginalna fryzura .














Wcześniej wyglądałaś tak nowocześnie tak naprawdę młodzieżowo . Musze Ci powiedzieć , że mimo tego ,że nie lubie takiego stylu to ta wersja szalenie mi sie podoba . :) Pewnie to zasługa tej kamizelki i tego "szalika" z DKNY pod szyją :) Ale jednak brakuje mi tego czegoś :)



8/10












Po mojej metamorfozie wyglądasz bardziej dojrzale i elegancko ( oczywiście w połączeniu z makijażem i całą resztą ) . Postawiłam na róż tak jak usta Twojej MeDoll . Mime tej całej elegancji to ta chusta pod szyję nadaje jednak takiego młodzieżowego charakteru :) Mam nadzieje, że Ci sie podoba :)



















Roksetka

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie, super metamorfoza, już nareszcie wiem w co się przebrać. :D I makijaż też super.

Mileniczka
Sorry, że Anonimowy, ale mi się już nie chciało logować. :P