Obserwatorzy

2.10.10

Metamorfoza konora10.


Co do LaLki to nie mam szczególnych ,,wątów''. Na Twoim miejscu zmieniłabym oczy . Te nie są aż takie bardzo złe, tylko jakoś mi nie do końca podpasowały ^^. Od razu mówię że to jedna z najtrudniejszych metamorfoz jakie w życiu robiłam :D
5/10
















No więc. Kolor włosów tr
ochę ,,pobudził'' Twoją LaLkę. Oczy... Do czarnego dałam jeszcze fiolet. Tak naprawdę nie wiele zdziałałam ; /























Tak ogólnie to masz świetny styL! Naprawdę ubiór bardzo mi się podobał ! No a ja nie do końca jestem w tym dobra...
A i jeszcze coś. Kompletnie nie miałam pojęcia jakie buty dopasować ! Więc wzięłam te chociaż nie jestem pewna czy naprawdę pasują. Nie miałam pojęcia ani WENY jak ubrać tą lalkę : (





Madziula009





Brak komentarzy: