Obserwatorzy

9.2.12

Metamorfoza jarus55

Musicie mi wybaczyć, że tak długo nie dodałam tej metamorfozy. Otóż owy użytkownik przeprowadzał remont w swoim apartamencie i nie posiadał kompletnej szafy. Przez dłuższy czas nic nie było w szafie z dodatkami (nadal nie ma butów) oraz części ubrań. 

Twarz przed:

Twarz Twojej lalki z bliska prezentuje się bardzo kontrastowo. Nie lubię połączenia ciemnej karnacji z jaskrawym lub jasnym kolorem włosów, zbyt kontrastują ze sobą. Niezbyt też przypadły mi do gustu części Twojej twarzy. Usta są zbyt nisko, fryzura za to jest jedną z moich ulubionych, ale w tym kolorze niezbyt mi to schlebia. Makijaż? Nie wiem, czy to ja nie znam się na makijażach, czy jest rzeczywiście kompletnie nieudany. Całość pokryta linerem, przesadzone. Smokey z kolorem niezłe, co nie zmienia faktu, że makijaż mi się nie podoba. Brakuje Ci przede wszystkim ciemnego pudru i szminki. Piegi nie wyglądają dobrze. 4/10.

 Twarz po:
Moja wersja jest z pewnością spokojniejsza, dostosowana do stroju. Zaczęłam od zmiany koloru brwi, ubolewam tylko nad tym, że zostały piegi. Włosy również czarne, staje się to nudne, ale moim zdaniem w większości przypadkach one są najlepszym rozwiązaniem. Krótka fryzura, widać cały makijaż. Do wykonaniu makijażu użyłam jasnego cienia, czerwonego, pomarańczowego, brązowego i czarnego. Nakładałam je stopniowo w skali natężenia barw.

Strój przed:
Tu jest o wiele lepiej niż na twarzy. Jednak widzę kilka uchybień. Połączenie bluzki ze spódnicą jest w porządku, zakolanówki też pasują, jedynie dobór dodatków nie zadowala. Tatuaż mógłby nawet być. Nie wiem, po co pasek, buty kompletnie nie pasują, torebka - sama nie wiem, okulary na miejscu, opaska na nie. Nie jest najgorzej, ale dobrze także nie. 6/10

Strój po:
Jak już wspomniałam, makijaż ze strojem tworzą całość. Niby nie przepadam za jasnymi barwami na ciemnych lalkach, ale tu nie zdołałam wymyślić innego połączenia, a bardzo chciałam użyć tej ślicznej spódnicy w kolorze nude. Dobrałam marynarkę - ciemną, ale z jasnymi elementami; bluzkę i koszulę na guziki. Dodałam też bransoletkę.

3 komentarze:

jk pisze...

Super stylizacja. ;) Kocham długie spódnice. Bardziej podoba mi się 'po', ale jarus55 postarał się.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Najlepsza stylizacja po!

Nyks pisze...

strasznie podobają mi sie obydwa makijaże ;)