Obserwatorzy

13.2.12

Metamorfoza Gigt45

Twarz przed:
Ogólnie rzecz biorąc podoba mi się Twoja lalka. Włosy a szczególnie ich kolor to moi faworyci :) Fryzurka ma świetne warkoczyki z boku głowy, które dopiero teraz (!) dostrzegłam. Rzeczami które mi się nie podobają są te oczy, (o zgrozo bardzo ciężko mi się je maluje) i nierówny makijaż. Masz wiele cieni, co prawda większość jest koloru fioletowego, ale to nie znaczy, że nie możesz stworzyć z nich czegoś fajnego. :)
Moja ocena, 6/10


Twarz po:
Poszalałam! Normalnie nigdy nie połączyłabym mocnego makijażu ust i oczu za jednym razem, ale jakoś tak wyszło. :D No więc na początku chciałam zrobić klasyczny smokey-eyes ale później dodałam trochę niebieskiego oraz fioletu, który także znalazł się na ustach. Kolory na oczach zainspirowały mnie, aby dodać kilka kolorowych pasemek z boku głowy (tak, na te cudne warkoczyki!) i trochę na końcówki. Biżuterii żadnej nie dodałam, ponieważ nie znalazłam nic co by pasowało, prócz kolczyka w nosie :-)




Strój przed:
Fajna stylizacja, ale nie zbyt w moim stylu :) Podziwiam osoby, które robią kiecki z różnych pasków, skarpetek, majtek itd, itd, ale u Ciebie brakuje mi tego "czegoś". Złoty naszyjnik niby dobrze tutaj pasuje, ale według mnie kłóci się z koronkowym wykończeniem spódnicy. Jeżeli chodzi o dodatki nie mogę się doczepić; torebka- prosta i klasyczna pasuje do wszystkiego, ale nie przypadły mi do gustu te buty, wyglądają na trochę niedopracowane.
Moja ocena, 7,5/10


Strój po:
Za zadanie postawiłam sobie, że zrobię stylizację z tymi legginsami, w kolorze zbliżonym do Twojej czupryny, no i wyszło mi coś takiego. Masz wiele cudowności w szafie, także ciężko było mi się zdecydować na coś konkretnego, ale tuniko/płaszczyk z okrągłym kołnierzykiem podbił moje serce. Do niego dobrałam czarną marynarkę oversize i pióra w kolorze zielonej butelki, oraz pasujące buty. Żeby nie było nudno dobrałam kilka dodatków m.in. torebkę na pasku oraz duże, czerwone okulary.


Drodzy czytelnicy, dajcie znać czy podobają Wam się moje stylizacje, makijaż i ewentualnie co zmienić, poprawić. :-)

11 komentarzy:

Mrs. pisze...

Bardzo mi się podoba. Postaram się to wykorzystać. :)
Gigt45

jk pisze...

Również podoba mi się ta stylizacja ;) Już nie mogę się doczekać swojej.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
daniellecraig17 pisze...

Proszę Cię o justowanie tekstu, abym nie musiała za każdym razem poprawiać.

Milica i Marija Martinovic pisze...

Love your blog:)
Following you:)
It would be so nice, if you follow me back:)

Alessa pisze...

Hej!
Miałabym małe pytko, a mianowicie co trzeba zrobić by zostać partnerem twojego bloga??

Izus pisze...

Śliczna metamorfoza *.*
iizuuniaa

Bartek/FunOpler pisze...

Piękny blog . Metamorfoza też .

Anonimowy pisze...

kocham tę metamorfozę ♥

Sylwia pisze...

Cudowny mejkap. Nie mogę się napatrzyć ♥

a:a pisze...

twoje stylizacje są super.!