Obserwatorzy

14.4.12

Metamorfoza- PunkWikulina


Przed:
Nie podoba mi się. Te włosy dobrze wyglądają bardzo rzadko i niestety to nie jest ten przypadek. Kolor ust gryzie się z cerą. Oczy są takie sobie, brwi do zniesienia. Makijaż bardzo skromny, bo takową masz kosmetyczkę. Dziewczyno, tyle wydajesz na ciuchy, a w kosmetyczce mało. Radzę się zaopatrzyć co nieco. Ogółem 4/10


Po:
Wyglądasz zupełnie inaczej - młodziej, świeżej. Delikatnie przesunęłam elementy twarzy, tworząc moim zdaniem ciekawszą twarz. Zrobiłam tradycyjny smoke-eye, policzki musnęłam takim pudrem, jaki posiadałaś. Fryzura odsłania twoją twarz. Całość wydaje się być lżejsza.



Przed:
Znowu nie zachwycasz. Plusy za dobranie kolorów i w miarę zgranie stylu. Ta bluzka z tym paskiem wygląda mało estetycznie. Buty zupełnie mi tu nie pasują. Nie wiem co więcej pisać, 5/10.


Po:
Jest zupełnie inaczej. Elegancko, z klasą. Wybrałam bardzo przyjemne dla oka barwy, a na dodatek modne - brązy i beże. Użyłam tej wspaniałej kurtki, której krój mi się bardzo podoba. Mam nadzieję, że taka wersja Twojej lali przypadła ci do gustu.

6 komentarzy:

Izus pisze...

Jeśli chodzi o makijaż to przed podoba mi się o wiele bardziej. "po" doll ma jakieś nieestetycznie wyglądające czoła, bardzo wysokie. A sam makijaż jakoś mnie nie zachwycił. Stylizacja za to mistrzostwo, bardzo mi się podoba.
iizuuniaa

jk pisze...

Makijaż 'po' jakby troszkę nierówny, fryzurka trochę za wysoko. Jednak stylizacja 'po' jest genialna, wręcz zrobiona po mistrzowsku ;)

Rey~ pisze...

Ja się metamorfozy nie czepiam, jest ok. Chodzi mi o lukę w pisaniu. Ja rozumiem nie każdy ma czas, ale powinnaś przeprosić za miesiąc nieobecności.

Ania pisze...

Makijaż przed i po są niedopracowane oraz mało oryginalne, to moje zdanie, strój po ujdzie ale leszy niż przed.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Wg mnie stylizacja przed to kompletna wiocha :) Spódnica jest wręcz przepiękna, ale bluzka + pasek = masakra. Tak, jakby dziewczyna chciała pokazać hb... ;) Twar po ma za wysoko fryzurę, oprócz tego ok (zważając na to, że dziewczyna ma mało kosmetyków ;)) Stylizacja po nie jest w moim stylu, ale jest dopracowana i nie wygląda źle. Mistrzostwo :D

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

twarz*