Obserwatorzy

12.8.11

Tatuaże na spodniach.

Witam, przeglądając dzisiaj różnorakie strony, w poszukiwaniu pomysłu na artykuł, zajrzałam na Mentalle. Cofając się trochę wstecz w archiwum bloga natknęłam się na stylizację Miss.Bou, która zadziwiła mnie swoją kreatywnością. Nie wiem czy to jej wynalazek czy po prostu zaczerpnęła to od kogoś innego, ale takiego rozwiązania jeszcze nie widziałam. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym, aby ktoś wykorzystał tatuaże jako ozdobę spodni. Różni ludzie mogą to różnie odebrać. Dla jednego to kapitalny pomysł i oznaka oryginalności, dla drugiego to tylko oszpecanie ubrań stworzonych przez adminów. Na pewno opinie będą różne, ale to przecież kwestia gustu. Moim zdaniem jest to naprawdę ciekawe, takie spodnie nabierają zupełnie innego wyrazu i charakteru. Jestem ciekawa jak szybko ten trend rozprzestrzeni się na naszej witrynie. Mając już na tapecie Miss.Bou i jej stylizację postanowiłam ją pokrótce ocenić. Pierwsze wrażenie robi na pewno intrygujące. To co przykuwa oko od razu to ta dziwnie użyta torebka. W sumie ten "ogonek" po lewej stronie mnie lekko rozprasza, ale wygląda to dość przemyślanie. Kolejnym elementem godnym pochwały jest połączenie tych przerobionych rurek i wzorzystym elemencie na bluzce w tej samej tonacji. Wygląda to jak zgrany komplet, który dopełniają luźno rzucona marynarka, wisiorek i buty na koturnie. Wisienką na torcie jest para czarnych okularów. A wy jakie macie zdanie o tym "trendzie" ? Jesteście bardziej na tak czy bardziej na nie?




+ obrazek wzięty z bloga mentalle.blogspot.com

13 komentarzy:

Sylwia pisze...

NIE. Nie chodzi o to, że "oszpeca ubrania utworzone przez adminów", ale po prostu nie podoba mi się to. Miss.Bou wygląda tandetnie.

LealAngel

Sylwia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sylwia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Zuza pisze...

Dziękuję że o mnie wspomniałaś, miło mi :)

Zuza pisze...

A do Lealangel: Zapomniałaś dopisać "Moim zdaniem" bo jest to coś innego niż na co dzień reprezentuję, wreszcie jakaś odmiana. Korzystna, według mnie.

k-wox pisze...

bardziej na tak.

PATRYK pisze...

nic nowego, od dawna ludzie już tak robia... albo te tatuaze na calych nozkach. stylizacja jest okej

pozdrawiam

Sylwia pisze...

Miss.Bou: no, wiadomo, że 'moim zdaniem' ;) Komentarze są właśnie po to by wyrażać swoją opinię. Nie każdy musi się ze mną zgodzić. Po za tym większość Twoich stylizacji podoba mi się :)

Agnes pisze...

Spodnie ładnie się prezentują, moim zdaniem zdecydowanie lepiej wyglądały by w towarzystwie stonowanej góry. :)

Landrynka12340

F a i t h pisze...

Zgadzam się Z Agynes. Stylizacja wygląda tak jakby była jednym ubraniem/kombinezonem .

Pozdrawiam Van_nessa11.

mybrainstardoll pisze...

to jest dobra stylizacja, nie ma co marudzić, a z tatuażami fajny pomysł. szukacie dziury w całym

Z. pisze...

Pomysł rzeczywiście bardzo dobry, ciekawie można też ozdobić w ten sposób spódniczki ;)

Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

@Mint .
KOMBINEZONY SĄ MODNE.