Obserwatorzy

10.8.11

From the fantastic stories

Aby się wyróżnić ze stardollowego tłumu, oryginalne połączenia ubrań i akcesoriów już nie wystarczą! Trzeba dodać meble, a czasami to właśnie one mają nas wprowadzić w świat fantastyki. Aby zachwycić swoim wyglądem potrzebujesz przede wszystkim pomysłu wyciągniętego prosto z fantastycznej opowieści. To one nakłoniły kilku użytkowników do stworzenia niesamowitych stylizacji.


Pierwszą autorką kombinacji jest mniej, lub więcej znana klaudiakociara. Przedstawia ona wróżbitkę w szklanej kuli służącej do przepowiedni. Wszystko znajduje się na stole, aby efektownie móc zakryć ciało midola, a z resztą - widzieliście kiedyś latającą kulę? Przypomina mi kulę w strasznym domu, który kiedyś odwiedziłam.

Magdomilowicz przedstawił nam połączenie człowieka ze zwierzęciem a'la faun, centaur etc. Użył do tego ubrań jak i mebli. Dla kontrastu włosy w kolorze jasnego blondu, 'krzaczaste' brwi, które wspaniale się tutaj prezentują. Tutaj natomiast przypomina mi postać z Narnii.



Podsumowując: która stylizacja na fantastyczną postać jest bardziej pomysłowa, dopracowana i udana?

xoxo, glen

9 komentarzy:

niecierpliwa pisze...

Oba pomysły równie oryginalne, to trzeba przyznać c:

Roksana pisze...

Magdomilowicz bardzo, ale to bardzo fajnie stworzył tę postać. Kojarzy mi się z płytą Dody. klaudiakociara też miała kapitalny pomysł.

KurkaRurka pisze...

patrząc na tą szklaną kulę aż mnie dreszcz przechodzi :D to wygląda jak egzekucja ;)

Klaudia pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję :)).
Jest mi bardzo miło, że ktoś o mnie napisał, jest to dla mnie wielki zaszczyt.

~klaudiakociara

Unknown pisze...

fajnie fajnie ;]

dokładnie druga stylizacja przypomina jedną z nowej płyty Dody.
Ja nie lubię Dody ;p

Doda splagiatowała okładkę ;p
Sciągnęła akurat to ze zdjęcia które ukazało się we francuskim Vogue'u w listopadzie 2009 roku.- fotografiia autorstwa Mario Sorrentiniego.

I za to właśnie nie lubię tej pustej dody! ;p

no ale dobra dosyć o niej ;p

W naszym Stardollowie wyszło to bardzo fajnie ;]

k-wox pisze...

zdecydowanie pierwsza. druga wygląda dziwnie i "nierealnie".

weronika pisze...

Pomysł MM świetny, a co do pierwszej "propozycji", to widziałam coś podobnego wcześniej u Magdo, no ale nic, nie oceniam

PATRYK pisze...

kubuś the best

Patrycja pisze...

Mnie podobają się oba pomysły, lecz bardziej doceniam pracę Magdomilowicza, jest bardziej dopracowana a poza tym w starplazie na wystawie był pomysł, gdzie głowa manekina była w tej kuli.