Obserwatorzy

27.6.11

Sztuczne futra

Stardoll nie oferuje za dużego wyboru, jeżeli chodzi o wyroby ze sztucznego futra. Mimo to, chciałbym przybliżyć Wam, jak ciekawie można je zastosować c:

Zestaw nr 1 - Róż&brąz Połączyłem 2 różne futra - kamizelkę i narzutkę w tym samym kolorze. Do tego dołożyłem zwiewną, różaną sukienkę, czekoladowy cardigan i śliczne szpilki z odkrytymi palcami.

Zestaw nr 2 - Castual Mój dzisiejszy outfit. Coś mi się wydaję, że ta kamizelka często będzie gościła w moich stylizacjach. Co do setu - dwukolorowy top, klasyczna beżowa ołówkowa spódniczka, kopertówka od McQueena, Lanvinowe szpilki i długie, jasnokarmelowe skarpetki.

Zestaw nr 3 - Elegancko i na luzie Beżowo-karmelowy zestaw. Tym razem do narzutki w stylu diva, dołożyłem uroczą sukienkę, szalik, kopertówkę z YSL i vintage drewniaki Chanel.

Chciałbym serdecznie podziękować Roksetce za możliwość pisania na tym blogu. Postaram się pisać tutaj regularnie i zachęcam wszystkich do komentowania c:

6 komentarzy:

Nadzia99 pisze...

A wiesz co, najbardziej podoba mi się zestaw drugi (:

Roksana pisze...

Mi też, to chyba przez tę kamizelkę, która wygląda jak skrzydła anioła, haha

Mileniczka pisze...

Mi również podoba się 2 zestaw. :)

Unknown pisze...

Mi do gustu przypadła pierwsza i trzecia stylizacja :)

P.S bardzo ciekawy blog.. taki stylowy :)

Neliel pisze...

Trzeci zestaw jest śliczny.

Anonimowy pisze...

Ciekawy pomysł na takie "Tribute to Chanel". Jeśli któraś z redaktorek odważyła by się, proponuję zrobienie stylizacji na wzór Johna Galliano, choć to już głębsze wody (;

Stylizacje bardzo udane, aczkolwiek nie jestem przekonana do tej ostatniej może dlatego, że te zacne futro trudno do czegokolwiek dopasować. Wszystko inne gites :>

Pozdrawiam, misseska12443