Obserwatorzy

7.6.11

Dupa !

Tak , dobrze przeczytaliście. Wulgarny temat, a w sumie jego nazwa, z powodu, iż jestem w takiej jednej wielkiej, czarnej D**** ! Okej, wiem ,że nie rozumiecie, więc wyjaśniam po kolei. Zacznę od tego, że nie chce mi się zaglądać do tej czarnej dziury, jaką jest ten blog. Chodzi mi tu głównie o szatę graficzną ! Ten nagłówek to masakra, mam mega zapał do zrobienia nowego, lecz mój "kochany" Photo shop odmówił posłuszeństwa, jak go włączam ma zawiechę, usuwałam go i instalowałam od nowa - na marne. Czy mi się go uda naprawić ? Nie mam pojęcia... Kolejna sprawa, to że ostatnio nawet nie mam ochoty na nim pisać, jak wszyscy redaktorzy zresztą, którzy na innych blogach piszą codziennie, a na tym nic. Kolejna sprawa to czytelnicy, w końcu widzę, że ktoś tu zagląda, ale przez ten zastój pewnie już ich straciliśmy. No może w wakacje coś się zmieni, nie wiem. Czy ktoś się teraz wypowie ? Też nie wiem.


Edit : Lekko zmieniłam, aby tekst był bardziej widoczny i czytelny.

Brak komentarzy: