Obserwatorzy

18.7.11

Inspiration.

Witajcie, postanowiłam, że od dzisiaj codziennie będę starała się dodać jakieś ciekawe zdjęcie, w którym niektórzy znajdą chociaż nutkę inspiracji. Znając mnie, to pewnie często będzie to fotografia Rih.



_____________________________________________
reklama:
Serdecznie zapraszam wszystkich do oglądania mojego bloga  Umieszczam na nim zdjęcia lecz brakuje mi obserwatorów... Jeżeli mogłabyś to skomentuj parę postów i dodaj się do obserwatorów.
http://blogyukumuku.blogspot.com

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

I poco była ta cała ściema o odnawianiu bloga? Notki ukazują się jeszcze żadziej. Czy to taka katorga napisac ze 2 notki w tygodniu? Przecież jest tylu redaktorów. Moglibyście choxiaz napisac ze notki nie bedą sie ukaZywac albo ze macie w dupie czytelnikow. Przynajmniej wiedzialabym ze nie mam poco tu zaglądac.

Anonimowy pisze...

zgadzam się, przed metamorfozą bloga przynajmniej coś tu się działo...

Anonimowy pisze...

Przynajmniej chociaż dwie się starały! Zhadzam się z osobami powyżej!