Obserwatorzy

27.9.10

Metamorfoza - Ar_Buzik13










A więc zaczynam nowy styl bloga :) JEDYNE Co OD WAS CHCE W ZAMIAN ZA METAMORFOZE TO KOMENTARZ Z OPINIĄ CO DO PRZEMIANY . :) I OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM DO OBSERWATORÓW .


Co do twarzy Twojej MeDoll to nie mam większych zastrzeżeń, gdyż makijaż jest oryginalny , te niebieskie oczy nadają fajnego wyglądu . Jedyne co to fryzura , bardzo popularna i mało oryginalna.

8/10





Ja zrobiłam cię w nieco innym stylu , taka jesienna nostalgia.Rudy kolor nadaje fascynujący wyraz Twojej Doll i do tego okulary stanowią w pełni pasujący dodatek . ;)Mam nadzieje że ci się podoba :)
















Co do ubioru to an początek nie pasuje do Twarzy - sportowe ciuchy do eleganckiej góry . Widziałabym tu troche inne spodnie i jakiś dodatek jeszcze coś na głowę albo jakieś bransoletki, gdyż jest tu troche pusto . 5/10




















Tu bardziej nowocześnie a zarazem elegancko. Połączyłam tu dwa kolory a dokładnie czerń i złoto . Dobrym pomysłem w tym wypadku było też połączenie dwóch par butów . Starałam się tu użyć dużej liczby dodatków - torebki , paska oraz rękawiczek .





















Roksetka

1 komentarz:

.Panda.;p pisze...

Często zmieniam swój styl na Stardoll , więc ruda już byłam wiele razy ;)

ale efekt końcowy twojej metamorfozy mi się podoba ;D